Eğitimin Amacı
Elde kalıp bilgisi olan tasarımcıların / modelistlerin Gerber Accumark teknolojisinin en son versionu Version 14.2 nin etkin bir şekilde öğrenmesi ve geleceğin teknolojisi olan üç boyutlu fitting programı Gerber Accumark 3D programını öğrenerek eksiksiz fitting deneyimleri kazanmaları sağlanmaktadır.
Katılım Koşulları
Eğitim Süresi, Günleri ve Saatleri
Eğitimimiz 09:30 - 18:30 saatleri arasında haftada 1 tam gün olup 14 hafta olarak düzenlenmektedir.
Eğitimin Programı
1. Hafta : Gerber Technology Brief
Gerber teknolojisinin yapabileceği tüm özellikleri tanıyıp 2D ve 3D kalıp hazırlama sisteminin temeli ile eğitim başlamaktadır. Parametre dosyalarının oluşturulması, Dijit işlemleri, dijit üzerinden kalıp kayıtları ve hatalı dijitize dosyalarının düzeltme işlemlerinin teknik detayları öğretilir.
2. Hafta : PDS Screen Brief
PSD Screen kalıp hazırlama işlemleri gerçekleştirilir. Program araçlarının özellikleri öğretilip, araçların kullanımları ile ilgili örnekler yapılır.
3. Hafta : Gerber Accumark'ı Kişiselleştirme
Bu bölümde klavye kısayolları anlatılarak, menü kısayollarının oluşturulması sağlanır. Böylece tüm kullanıcılar Gerber Accumark programını kendisine uygun biçimde kişiselleştirip daha rahat bir kullanım imkanı oluşturmaktadır. Ekran düzeni sonrasında "References" menüsünün kullanım detayları öğretilir ve uygulamalar yaptırılır.
4. Hafta : Dijitalde Baz Kalıp Oluşturulması ve Model Uygulama
Hazırladığımız baz kalıbımızın program araçları ile dijital formunun hazırlanıp ekrana aktarılması ve sonrasında oluşturduğumuz dijital baz kalıp üzerinde farklı modelleme tekniklerinin uygulamaları gerçekleştirilir. (Not : Bu uygulama kısa kollu tshirt üzerinden gerçekleştirilmektedir.)
5. Hafta : Etek Baz Kalıbı ve Model Uygulama
Etek baz kalıbının dijitalize edilmesi ve hazırlanan dijital kalıbın pens yerleştirme işlemlerinin gerçekleştirilmesi. Pantolon - etek baz kalıbı hazırlanması, kalıbın şablonlanması (dikiş paylarının verilmesi), Etek bazında yırtmaç çıkıntısının dijitalleştirilmesi, Pens menüsünün kullanımının öğretilmesi ve sonrasında kalıbın iz tanımlama ile kayıt edilme işleminin gerçekleştirilmesi.
6. Hafta : Dijital Şablonlama
Model uygulamalı kalıpların hazırlanması ve kalıplarının dikiş paylarının oluşturulması, Dikiş paylarında köşe menüsü işlemlerinin gerçekleştirilmesi, Çıt menüsü işlemlerinin gerçekleştirilmesi.
7. Hafta : Pantolon Baz Kalıbı
Klasik kumaş pantolan baz kalıbının dijital ortamda hazırlanması ve pantolon modelleme işlemlerinin gerçekleştirilmesi.
8. Hafta : PDS Menü Tanımları
PDS Menüsünde bulunan "Oluştur - Düzenle" , "Değiştir - Doğrulama" , "Gelişmiş - Pileler" - "Ölçme - Oluştur / Düzenle" menülerinin kullanımları öğretilir ve uygulamalar gerçekleştirilir.
9. Hafta : Serileme
Serilemede beden büyültme tablosunun oluşturulması, Oluşturulan dijital baz kalıbının serilerinin hazırlanması, Droplu kalıp dosyasının oluşturma işlemi.
10. Hafta : Serileme & Wizard Menu
Droplu pantolan kalıbı hazırlama, Serili ölçü tablosu hazırlama, Wizard (Sihirbaz) hazır kalıp oluşturma işleminin gerçekleştirilmesi.
11. Hafta : Pastal Dosya Hazırlama
Pastal hazırlanması için gerekli olan dosyaların oluşturulması, Pastal ekranının açılış işlemi, Pastal bilgi çubuğunun öğretilmesi ve uygulamalar gerçekleştirilmesi.
12. Hafta : Pastal İşlemi
Dosya Menüsü, Parça Münüsü ve Pastal Menüsündeki araçların kullanımları, Kumaş Münüsü, Gelişmiş Menüsü ve Görünüm Menüsündeki araçların kullanımları, Araç çubuğunun kullanımı, Pastal çizim işlemleri. Zip Getir ve Gönder işlemleri Reg Dosyası Getir ve Gönder işlemleri Alan yedekleme işlemi, Alan Check işlemi, Parametre kopyalama işlemi, Kalıp üzerinden ölçü tablosu hazırlama işlemi, Email ile kalıp gönderip işlem sürecini tamamlama.
13. Hafta : Accumark 3D
3D üç boyutlu model dosyası oluşturma işlemi, PDS iki boyutlu ekrandan 3D üç boyutlu ekrana geçiş işlemleri. 3D üç boyutlu giydirme işlemi ve tshirt baz kalıbı ile 3D giydirme uygulaması, 3D üç boyutlu pantolon kalıbı giydirme uygulaması, Ürünlere ve parçalara silindir tanımlama işlemi,
14. Hafta : Accumark 3D
Avartar üç boyutlu mankenlerin istenilen ölçü standartlarında oluşturulup kayıt edilmesi, Avatar üç boyutlu mankenler üzerinde giydirme işlemleri ve gerçek ölçülerde üç boyutlu numune hazırlanması. Bu işlemin sonunda bir ürünü üretmeden gerçek ölçülerde numunesini görme imkanı oluşmaktadır.
Sertifika
BİZ SİZİ ARAYALIMLÜTFEN FORMU DOLDURUNUZ